joi, 15 decembrie 2011

**** Altarul ingerului !!!!!!!! ****

Un altar dedicat îngerului creează un loc special in casa voastră care facilitează intrarea instantanee în rezonanţă cu îngerul vostru păzitor. Am descoperit aceasta într-un mod mai degrabă accidental.
Petrecusem o zi minunată în Yorkshire Moors, Anglia, vizitând Abbey Fountains. Deşi abaţia este în ruine, locul este plin de încărcătură spirituală. Am menţionat acest aspect prietenului meu şi el mi-a spus că maine voi avea parte de o surpriză şi mai plăcută.
angel29.jpgA doua zi am explorat Harrogate precum şi cateva anticariate de acolo. Mi-a plăcut atmosfera de acolo dar nu era ceea ce înţelegeam eu prin încărcătură spirituală.
Spre seară am luat cina în casa verişoarei prietenului meu, Sarah.
De îndată ce am intrat în casa ei am simţit o anumită energie peste tot în jurul meu. Era un sentiment uimitor care te învăluia pe neaşteptate, totodată reconfortant şi spiritual.
Am cercetat încăperea pentru a vedea de unde provine acea energie. Cînd Sarah a ieşit pentru a pregăti cina, m-am ridicat şi m-am plimbat prinprejur. Energia părea să emane dinspre o masă micuţă, rezemată de perete, langă un ceas vechi. Era ceva definitiv spiritual, dar măsuţa nu părea să aibă nimic special. Era confecţionată din lemn de mahon şi evident era foarte veche. Pe ea se găseau aranjate cateva fotografii printre care şi cea a prietenului meu.
Gazda mea se reîntoarse în cameră şi acum mă privea zîmbind aşteptînd să spun ceva.
"Masa aceasta", spusei. "E ceva spiritual în legătură cu ea . Am simţit de cum am intrat în casă. Ce este?"
"Mă bucur că ţi-ai dat seama. Este ceea ce mă susţine. Este altarul îngerului meu."
În timpul cinei îmi povesti despre altarul ei.
"Totul a început ca un loc unde să-mi chem îngerul. Nu era un altar propriu-zis. Doream doar un loc în casă unde să mă simt mai aproape de îngerul meu păzitor, şi de asemenea un loc pentru el. A ieşit mai bine decît mă aşteptam."
Sarah a pus mai întîi o Biblie pe masă, crezînd că asta îi va da o încărcătură mai spirituală.
"Dar nu a funcţionat. Totul s-a schimbat cînd am aşezat pe masă cîteva lucruri personale foarte dragi mie. După 1-2 săptămîni, le-am schimbat să văd ce se petrece. Am pus cristale, iar mai apoi fotografii a unor fiinţe foarte dragi mie. Abia atunci am simţit o transformare imediată şi puternică. Altarul meu a transformat întreaga casă. Dintr-o stare de tristeţe care predomina în casă, întreaga atmosferă s-a umplut de fericire şi strălucire. Casa pare să fi trecut dintr-o iarnă permanentă într-o vară perpetuă."
angel30.jpg
"Te rogi la acest altar?" întrebai.
"Cateodată, cred. De fapt tind să mă rog tot timpul într-un fel. Port mereu o discuţie interioară, aşa că aş putea spune că mă rog tot timpul".
"Cu Dumnezeu?".
"Da. Poate că nu-l văd în modul în care o faci tu, dar am o idee precisă despre El în mintea mea."
"Cum intri în contact cu îngerul în faţa altarului?"
"Simplu. Vine de cîte ori îl chem eu. Dar întotdeauna mă simt atat de aproape de ea (Sarah se referă la îngerul păzitor ca fiind de gen feminin) în preajma altarului. Mă aşez în scaunul acela şi încep să-i vorbesc îngerului iar el îmi răspunde.
"Ce altceva faci cu altarul?"
"Tot ceea ce intră sau iese din casă poposeşte pentru un minut pe altar. Pană şi mancarea. Chiar şi vinul pe care l-am băut în această seară. Cred că prin aşezarea lor pe altar devin binecuvantate. Dacă am un cadou pentru cineva, întotdeauna îl aşez pe altar după ce l-am împachetat. Aceasta conferă cadoului putere şi energie. Fac acelaşi lucru cu ceea ce primesc."
"Ce rol au fotografiile?"
Sarah ridică din umeri. "Nu ştiu, sînt fotografii ale persoanelor pe care le iubesc. Am constatat că ele sunt foarte speciale pentru îngerul meu."
"De asemenea, aşez pe altar orice carte înainte de a începe să o citesc. Am senzaţia că astfel se revitalizează. Ţi se pare ciudat?"
"Nu, de îndată ce voi ajunge acasă voi realiza şi eu un astfel de altar."

Puteţi realiza acest altar ca un loc special în casa voastră. Îngerul vostru păzitor vă va ghida în alegerea acestui loc. Acest loc poate fi situat şi în afara casei - de exemplu în grădină, la rădăcina unui copac.
Experimentaţi cu diverse obiecte şi observaţi care creează mai multă energie. Puteţi să puneţi fotografii sau lucruri dragi din copilărie. De asemenea, puteţi pune cît mai des flori proaspete pe acest altar.
Nu folosiţi acest loc doar pentru a depozita diverse obiecte. Trataţi-l cu respect.
El poate fi folosit pentru dezvoltare spirituală, vindecare, pentru a răspîndi iubire, compasiune şi înţelegere. Puteţi transmite energia sa vindecătoare către orice fiinţă pe care doriţi să o ajutaţi.
De asemenea, puteţi folosi altarul pentru a transmite iertarea voastră celor care v-au făcut să suferiţi sau v-au făcut vreun rău. Prin acceptarea celorlalţi aşa cum sînt viaţa voastră va deveni mai uşoară şi mai fericită.
Prin folosirea acestui loc special în mod regulat, relaţia voastră cu îngerul păzitor şi tăramul angelic va deveni foarte apropiată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu