sâmbătă, 3 decembrie 2011

**** URMEAZA LUMINA DIN TINE !!!!!!!! ****


,,Ultimele vorbe pe pamant ale lui Gautama Buddha au fost: ,,Urmeaza lumina din tine”. Nu urma pe altii, nu imita, pentru ca mersul pe urmele altora, imitatia creaza prostie. Te nasti cu o posibilitate fantastica de inteligenta. Te nasti cu o lumina in tine. Asculta glasciorul din launtrul tau si el te va calauzi. Nimeni altcineva nu te poate calauzi, nimeni altcineva nu poate sa-ti fie model in viata, pentru ca tu esti unic. N-a mai existat nimeni care a fost exact ca tine, si nu va exista nimeni care va fi exact ca tine. Asta este slava ta, grandoarea ta -- esti absolut de neinlocuit, esti tu insuti si nimeni altcineva.

Omul care îi urmează pe alţii devine fals, devine mecanic. Poate să fie om sfânt în ochii celorlalti, dar în străfundul fiinţei sale e doar lipsit de inteligenţă, nimic altceva. O fi el un personaj foarte respectabil, dar asta e numai la suprafaţă. Zgârie-i un pic poleiala si vei vedea că înăuntru e cu totul alta persoană, exact opusă celei de la suprafaţă. Urmând pe alţii poţi să-ţi cultivi un caracter frumos, dar nu poţi să ai o conştiinţă frumoasă, şi atâta timp cât nu ai o conştiinţă frumoasa nu poţi să fi liber. Poţi să-ţi schimbi încontinuu închisorile, poţi să-ţi schimbi lanţurile, sclaviile, poţi să fi hindus sau mahomedan sau creştin sau jainist - asta nu te va ajuta. Să fii jainist înseamnă să-l urmezi pe Mahavira ca model. Urmându-l pe Mahavira, vei deveni o entitate falsă, îţi vei pierde toată sinceritatea, vei fi nenatural, vei fi mincinos faţă de tine însuţi. Conform spuselor lui Buddha, înţelepciunea înseamnă a trăi la lumina propriei conştiinţe, iar prostia înseamnă a-i urma pe alţii, a-i imita pe alţii, a devenii umbra altcuiva. Adevăratul maestru crează maestri, nu adepţi. Falsul maestru te convinge să-l urmezi, să-l imiţi, să fi o copie la indigo a lui. Adevăratul maestru îşi dă toată silinţa să te facă independent de el, pentru că dependenţa nu duce nicăieri. Omul e dependent de secole, şi tot mai continuă să se împiedice în noaptea întunecoasă a sufletului. Lumina interioară poate deveni soare. Adevăratul maestru nu te va lăsa să fi o copie a lui, el vrea să fi original. El te iubeşte! El vrea să fi complet liber, să fi liber de toate de toate dependenţele exterioare. Dar omul de rând nu vrea să fie liber. El vrea să fie dependent. El vrea să-l călăuzească altcineva. De ce ? Pentru că atunci poate să arunce întraga răspundere pe umerii altcuiva. Şi cu cât arunci mai mult răspunderea pe umerii altcuiva, cu atât posibilitatea de a devenii inteligent e mai mică. Responsabilitatea, provocarea adusă de responsabilitate creează înţelepciunea. Trebuie să accepţi viaţa cu toate problemele ei. Trebuie să treci prin viaţă neprotejat; trebuie să-ţi cauţi şi să-ţi găseşti drumul tău. Viaţa e un prilej, o provocare de a te găsii pe tine. Dar prostul nu vrea să meargă pe drumul greu, prostul alege scurtătura. El işi spune: ,,Buddha a atins iluminarea, de ce să-mi bat şi eu capul ? Mai bine îi urmăresc comportamentul şi îl imit. Iisus a atins nemurirea, aşa că de ce să mai caut şi eu? Mai bine devin o umbră a lui Iisus. Îl urmez oriunde merge”. Dar cum ai să devii inteligent urmând pe altcineva? Nu dai nicio şansă inteligenţei tale să explodeze. Ea are nevoie de o viaţă plină de provocări, o inteligenţă te poate salva - nimeni altcineva. Poţi deveni propria ta nirvana, numai ascultând de inteligenţa proprie, de conştiinţa proprie. Urmează lumina din tine şi vei fi înţelept. Lasă pe alţii să fie liderii tăi, călăuzele tale, şi vei rămăne prost, vei continua să ratezi toate comorile vieţii, care sunt ascunse în tine.

31 de comentarii:

  1. DA!ATUNCI CAND AI GASIT DRUMUL ADEVARAT IN VIATA,CONTINUI,TRECAND PESTE ORICE OBSTACOL,DAR FIECARE OBSTACOL ITI ABSOARBE DIN IUBIRE,PT.CA SUNTEM SURSE DE IUBIRE,IAR CAND TE TREZESTI SINGUR SI VEZI CA (N-AI VRUT SA FACI DECAT BINE,DAR MAJORITATEA OAMENILOR NU TE INTELEG),TE OPRESTI,ANALIZEZI ,SINGUR SI SIGUR APARE O ALTA CONSTIITA,DAR DRAGOSTEA?! (SURSA DE IUBIRE?!)E EPUIZATA!!!BINEINTELES CA PT. TINE NU EXISTA DRUM INAPOI, DECAT CEL PE CARE L-AI LASAT!VA MULTUMESC DIN SUFLET!!!si stiu ca drgostea depinde doar de mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. VA MULTUMESC DIN SUFLT,ESTE CEL MAI FRUMOS CADOU PE CARE L-AM PRIMIT VREODATA!

    RăspundețiȘtergere
  3. DA!Acum astept sa visez!Doar visele ma mai pot scoate din ce m-am bagat!SAU POATE CA AM VISAT!CINE STIE!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper ca n-am deranjat pe nimeni!cred ca ar fi absurd sa sufere cineva din cauza mea ,nici macar cu gandul nu are voie,deoarece EU VA IUBESC PE TOTI,STATI LINISTITI! Da,stiu ca am exagerat foarte mult si imi cer iertare.Promit ca o sa fiu un copil cuminte.

    RăspundețiȘtergere
  5. VA ROG DIN TOT SUFLETUL SA MA IERTATI!

    RăspundețiȘtergere
  6. IMI PARE FOARTE RAU CA S-AU INTERPRETAT LUCRURILE GRESIT.EU AM FOST SINCER FATA DE DUMNEAVOASTRA.UN LUCRU ESTE FOARTE IMPORTANT,SI IL SPUN CU TOT RESPECTUL,EU MI-AM EXPRIMAT DOAR DORINTELE,TEMERILE PT MINE NU EXISTA.STIU CA DOAR IMPREUNA PUTEM LUPTA,PT CA PANA LA URMA VIATA ESTE O LUPTA.DAR PT CA NU SUNT DECAT UN SIPLU OM(VA SPUN DIN SUFLET CA ASTA A FOST APOGEUL MEU IN VIATA)STIU SA VISEZ,STIU SA IUBESC,SI STIU CE INSEAMNA CANTECUL PT. MINE.

    RăspundețiȘtergere
  7. IMI CER IERTARE,NU SUNT DECAT UN SIMPLU TARAN PIERDUT PRIN LUME,DAR INCET ,INCET IMI GASESC LOCUL SI SPER SA FIE CAT MAI REPEDE.VA ROG FRUMOS SA MA IERTATI!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sincer ,imi pare rau ca nu pot veni la petrecere.Nu vreau sa va faceti o impresie proasta despre mine,stiu ca pierd foarte mult prin faptul ca nu sunt si eu impreuna cu colegii si cu dumneavoastra.VA DORESC DISTRACTIE PLACUTA SI VA MULTUMESC CA VA GANDITI LA MINE,ACUM STAU MAI LINISTIT,VA ROG SA NU VA FACETI PROBLEME PT MINE,o sa ma intorc pe data de 4.Stiu ca sunt chiar absurd,stiu ca n-ati mai intalnit astfel de oameni si vreau sa va spun ca nici eu n-am crezut ca o sa ajung pana aici.V-as putea spune in fiecare clipa sa nu va ingrijorati,de fapt eu sunt cel care creez probleme.Promit ca am sa fiu mai atent.VA MULTUMESC SI VREAU SA STATI LINISTITA.

    RăspundețiȘtergere
  9. NU STIAM DE CE MA TOT CHINUI SA VA SPUN SA STATI LINISTITA,DAR ACUM STIU.AM INVATAT MULTE LUCRURI DE CAND M-AM INSCRIS LA SCOALA POPULARA DE ARTE.POATE VORBITI DUMNEAVOASTRA CU PROFU DE MUZICA,PT CA EU NU MAI POT ZICE DECAT DOAMNE AJUTA!STATI LINISTITA CA E TOTUL BINE ORICE S-AR INTAMPLA!

    RăspundețiȘtergere
  10. SI SPER SA MA INTERPRETATI BINE PT CA LA FRONTIERA ESTE INTERZISA FOLOSIREA TELEFONULUI,IAR DACA ATI VRUT SA MA SPERIATI ,ATI FACUT-O MAI BINE DECAT ORICINE.DA,MI-AM UITAT CU CINE VORBESC,MA IERATI!

    RăspundețiȘtergere
  11. NU VA PUTETI IMAGINA CAT DE MULT INSEMNATI PT MINE.V-AM SPUS TOATE ACESTE CUVINTE,NICIODATA NU M-AM DEZVALUIT ASA,ATI VRUT SA-MI CUNOASTETI PERSONALITATEA,NUMAI CA EU M-AM INDENTIFICAT DOAR CU SUFLETUL PT DUMNEAVOASTRA.PT MINE ESTE CA UN VIS PE CARE NU-L STIU DECAT EU,PT CA SUNT CONSTIENT CA NU MA INTELEGE NIMENI.NU STITI CATA FORTA MI-ATI DAT SI ASTA NU O STIU DECAT EU SI VA MULTUMESC.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu mi-am pregatit cantece vechi,pt ca nu am gasit niciunul care sa fie de pregatit.O sa mai caut cand ma intorc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca recitesc ce am scris mai sus,imi dau seama ca se poate interpreta total gresit .Dar nu, eram ingrijorat pt ca nu ma asteptam sa-mi spuneti astfel de lucruri.poate nu ma credeti dar nu mai stiam ce sa fac,parca nu mai aveam loc nici in pamant.Nu vreau sa va faceti probleme pt mine si* sa luati in considerare* tot ce am spus pana acum si mereu in sensul bun al cuvantului.

    RăspundețiȘtergere
  14. DAA, TREZIREA!DAR CE INSEAMNA TREZIREA,OARE DE CE SPUN MEREU *SENSUL BUN AL CUVINTELOR*NU VREAU SA INTRU IN AMANUNTE PT CA NICI EU NU STIU INCA BINE CARE-I SCOPUL MEU PRIMORDIAL IN VIATA,DE ACEEA AM NEVOIE DE INCA O PERSOANA CARE SA MA INTELEAGA.DAR CUVINTELE NU SUNT DECAT INDICATOARE ALE GANDURILOR,AVEM NEVOIE DE FAPTE.NU POT SA-MI CROIESC DESTINUL,DAR POT SA ACCEPT CEEA CE IMI ESTE CUSUT IN TIPARUL DESTINULUI.NU MA ANALIZATI,PT CA NU VORBESC DECAT DESPRE FIITA,CONSTIENTIZAREA FIINTARII,A CEEA CE SUNTEM IN PROFUNZIME,DESPRE SCHIMBAREA CONSTIINTEI,STITI FOARTE BINE CA O NOUA CONSTIINTA A LUAT DEJA NASTERE IN LUMEA NOASTRA,MA REFER LA APLICAREA FORTEI DIVINE PE CARE O AVEM FIECARE IN NOI.ASTA CITESC TRANSFORMAREA CONSTIITEI UMANE.NU VREAU SA MA INTERPRETATI GRESIT,DAR DESPRE ASTA VORBEAM ATUNCI CAND AM SPUS CA* NU AM CREZUT CA MAI EXISTA ASTFEL DE PERSOANE*MA REFER LA FAPTUL CA AVETI O FORTA EXTRAORDINARA,CARE CONSTA IN SENSIBILITATE SI SIMPLITATE,IDENTIFICAREA CU SUFLETUL,LA ASTA MA REFER CAND SPUN* DIVIN*ACUMA STIU DE CE AM SPUS CA SUNTETI SINGURA PERSOANA CARE MA POATE AJUTA CU ADEVARAT.Dar sa nu uitam ca de la cuvinte la fapte se pot intampla multe,iar totul trebuie acceptat in masura posibilitatilor.VA MULTUMESC SI VA RESPECT!

    RăspundețiȘtergere
  15. DA, DOAMNA PROFESOARA!AVETI PERFECTA DREPTATE SI CREDETIMA IMI ESTE ATAT DE USOR SA VA INTELEG.VA MULTUMESC!TOTI MAI GRESIM,NU STIU CE SA MAI ZIC,DAR O SA REVIN LA LINISTEA CARE VORBESTE,CRED CA E SINGURUL MOD DE A NE INTELEGE!!!!SPER SA NU VA SUPARATI PT CA DEJA DOARE UN PICULET!HAIDETI SA LASAM SA VORBEASCA LINISTEA!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. IMI CER IERTARE PT CA AM EXAGERAT,M-AM PIERDUT UN PIC.

    RăspundețiȘtergere
  17. VA ROG FRUMOS SA MA IERTATI DACA GRESESC,DAR DACA STATI IN UMBRA CA SA MA SPERIATI NU E BINE,O SPUN CU RESPECT.

    RăspundețiȘtergere
  18. Doamna profesoara,e greu,vreau sa va spun ca nu merit creionul.Am vazut totul bine,nu merit asa ceva,daca intradevar as fi intelept,sa-mi spuneti ce ar trebui sa fac,ASTAZI M-AM INDRAGOSTIT,trebuie s-o spun.NU VREAU SA VA INGRIJORATI,DAR TREBUIE SA VA SPUN CA MI-E FOARTE GREU.NU CRED CA SE POATE MERGE PE 2 DRUMURI DEODATA.ACUM SUNT OBOSIT,DAR O SA MA GANDESC FOARTE BINE SI FOARTE SERIOS PT CA VA IUBESC,IAR DACA IUBIREA ESTE MAI PUTERNICA DECAT ORICE ATUNCI CU SIGURANTA O SA FIE BINE,PT CA VA SPUN DIN SUFLET DACA DUMNEAVOASTRA SUFERITI,EU SUNT TERMINAT!

    RăspundețiȘtergere
  19. VA MULTUMESC DIN SUFLET PENTRU INTELEGERE SI PENTRU ATENTIA SI SPRIJINUL PE CARE MI-L OFERITI,IMI CER IERTARE PT TOT,O SA INCERC SA-MI FAC TEMELE CAT MAI BINE SI SA-MI SCHIMB COMPORTAMENTUL.IMI DORESC DIN TOT SUFLETUL SA FITI FERICITA IN FIECARE CLIPA,PT CA MERITATI CEA MAI FRUMOASA DRAGOSTE.STIU CA NU AM CU CE SA VA AJUT,DAR POATE CANDVA,UNDEVA,O SA VA AMINTITI DE MINE SI SA SPUNETI( ASTA MA POATE AJUTA)EU O SA FIU ACOLO CU SIGURANTA.

    RăspundețiȘtergere
  20. DAAA!!!!!!!!!Foarte frumos!cred ca ar fi mai bine sa blocati tot,imi pare rau dar acuma stiu de ce vroiam sa fiu cat mai departe de casa,pt ca eu sunt cel iubit!!!!!!!DAAA.

    RăspundețiȘtergere
  21. VREAU SA VA MULTUMESC PENTRU TOT,O SA-MI URMEZ DRUMUL PT CA NU MAI AM CUVINTE.DOAMNE AJUTA!

    RăspundețiȘtergere
  22. DA, AM GRESIT FOARTE MULT SI NU VREAU SA MA IERTATI,AM AJUNS LA CONCLUZIA CA NU SUNT APT PT ACEST DRUM.VA MULTUMESC DIN SUFLET PT TOT.

    RăspundețiȘtergere
  23. Joi la 19.00-19.30 am sa fiu prezent la repetitiile corului CAEDONIA.Ma simt mai bine dupa repetitii,daca am canta cantece religioase,m-as simtii cu mult mai bine.Va pun o intrebare absurda,CINE SUNTETI?Stiu ca ma intelegeti,........stati linistita,cred ca doar asa putem afla raspunsul!stiu ca sunt un paranoic,dar nu stiu cine sunt,poate o sa aflu candva!Promit ca am sa termin cu nebuniile mele,care-mi reflecteaza trecutul si am sa incerc sa fiu cat mai REALIST.

    RăspundețiȘtergere
  24. Vreau sa ma intelegeti ca eu nu am o gandire negativa,am sunat-o pe DOAMNA PROFESOARA MARIANA ANGHEL,pt ca vroiam sa ma asigur ca nu-si face probleme in privinta mea!Iar colegilor le doresc din toata inima,tot succesul!sper sa ma intelegeti!as fi absurd sa gandesc negativ,la cat de mult m-ati ajutat!Nu sunt rau,sunt scultator si ignorant,da astea sunt cuvintele care ma caracterizeaza,dar nu intotdeauna,in fine,vreau sa spun ca mai trebuia doar sa ma intalnesc cu CODRUTA si era totul perfect.am plecat razand,dar nu stiu scopul care a fost?nu conteaza,vreau doar sa nu va faceti probleme in nici o privinta.Asa sunt eu si mult mult mai mic decat atat.SI SA STITI CA DACA NU V-AS IUBII PE TOTI,NU AS SPUNE LUCRURILE ASTEA!

    RăspundețiȘtergere
  25. Am primit o lectie pe cinste,stiam ca nu am ce cauta acolo,dar ceva m-a indemnat sa merg!Am fost la biserica noastra,s-a tinut slujba la subsolul ei,pt ca e in constructie,stiam ca nu trebuie sa plec de la slujba,dar am facut-o,parca am fost inconstient!Vreau sa spun ca fratele dumneavoastra,inspira o traire romaneasca extraordinara,m-am simtit strain,un strain invidios,mi-am dat seama cat de mult am pierdut plecand de acasa si regret foarte mult!Chiar daca nu s-a vazut,copilul din mine traieste!As vrea sa ma iertati,stiu ca n-am facut bine,m-am intors la biserica si ma bucur ca am ajuns la miluit!VREAU SA VA SPUN CA N-O SA VA MAI DERANJEZ,STIM CU TOTII CA AVETI UN SUFLET EXTRAORDINAR,AM SA FAC TOT POSIBILUL SA RAMAN ACASA SA CAUT TRAIREA ROMANEASCA,SA TRAIESC PRIN CREDINTA LIBER SI FRUMOS!VA SPUN CU LACRIMI IN OCHI"SUNTETI UN EXEMPLU DE ROMANI AUTENTICI,SA VA DEA DUMNEZEU SANATATE SI VIATA LUNGA"Aceste cuvinte sunt din suflet si pentru sufletul meu,care m-a adus in fata DUMNEAVOASTRA CU LACRIMI IN OCHI pentru ca stie ca doar aici se poate vindeca!DOAMNE AJUTA!

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi pare rau,sincer imi pare foarte rau,nu mai am cuvinte,e greu sa sti pt ce traiesti ca sa poti trai fiecare clipa din viata.Am gresit foarte mult,o sa am mai multa grija la ceea ce spun,dar ce sa mai spun?Imi pare rau ca v-am deranjat si am lasat loc de o gandire negativa!e greu sa sti pt ce traiesti!cine m-ar intelege?Am ajuns la rascruce,am 2 variante,sa lupt prin umilinta ori sa abandonez prin umilinta.Vreau sa va spun ca nu sunt singur,chiar daca nu ma credeti,INGERII M-AU AJUTAT INTOTDEAUNA SI CHIAR AM O MICA COLABORARE CU EI,N-AM SA-MI PIERD SPERANTA SI CREDINTA IN DUMNEZEU NICIODATA.Trebuie sa mai spun ca mi-au ramas tiparite in minte cuvintele preotului din satul meu foarte interesante pt mine(mi-a zis :nu poti ajunge un artist daca-ti lipseste instrumentul,adica credinta in DUMNEZEU,ADICA FILOSOFIA CRESTINA PE CARE TREBUIE SA O RESPECTAM)si uite ca asa este.Poate n-o sa ma intelegeti,pana acum am asteptat sa am si un exemplu concret pt a ma putea exprima,incepand de acum nu mai pot spune decat DOAMNE AJUTA-MA SA MERG PE DRUMUL CEL BUN!

    RăspundețiȘtergere
  27. M-am decis sa nu-mi mai mananc creierii,ca nu ma platesc ei si cum a zis Preotul,noi in balonul nostru si ei in al lor!DOAMNE AJUTA!

    RăspundețiȘtergere
  28. Imi cer iertare,n-am vrut sa deranjez pe nimeni.Eu cred ca e totul bine!

    RăspundețiȘtergere
  29. SA VA SPUN CE SE-NTAMPLA!AM INCERCAT SA CANT IN BISERICA IN SAT LA MINE SI RECUNOSC CA E VINA MEA PT CA SUNT UN PIC COMPLEXAT DIN CAUZA CA NU SE CANTA BINE SI MI -E GREU SA INVAT,DEFAPT AM GRESIT PT CA M-AM COMPROMIS IN SENSUL CA MERG SA CANT DIN SUFLET,DAR NU POT SA FAC LUCRUL ASTA SINGUR,AM NEVOIE DE MACAR INCA O PERSOANA CARE SA MA SUSTINA. PROBLEMA CRED CA VINE DIN ACEASTA CAUZA,CA NU SUNT "MINUNAT" SINCER IMI PARE RAU!TREBUIE SA VA SPUN CA NU MA MAI SUSTINE NIMENI CU ADEVARAT,DOAR DOMNUL PROFESOR SOARE SI DUMNEAVOASTRA.VA ROG SA NU VA PIERDETI SPERANTA IN MINE PT CA TREBUIE SA EXISTE O CALE.VA MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere