luni, 5 decembrie 2011

**** PENTRU O PUTERNICA CURATARE ENERGETICA !!!!!!!! ****

Cand simtiti nevoia UNEI CURATARI ENERGETICE FOARTE PUTERNICE, conectati-va la Dumnezeu Tatal si MULTumiti-I folosindu-va de PSALMUL 50 dupa cum urmeaza : RUGACIUNEA DE MULTUMIRE ESTE CEA MAI PUTERNICA RUGACIUNE Asadar : ♥ PSALMUL 50 ♥  Acum , Aici, in fiecare nanosecunda a vietii mele, si de-acum si pururea si-n vecii vecilor, Amin, MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE, ca Ma ierti, ma binecuvantezi, ma miluiesti si ma mantuiesti , dupa mare mila Ta si, dupa multimea îndurarilor Tale, stergi faradelegea mea. MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca mai vârtos ma speli de faradelegea mea si de pacatul meu ma curatesti. MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca faradelegea mea eu o cunosc si tu Ma miluiesti , dupa mare mila Ta si, dupa multimea îndurarilor Tale, stergi faradelegea mea . Tie unuia am gresit si rau înaintea Ta am facut, asa încât drept esti Tu întru cuvintele Tale si biruitor când judeci Tu. Ca iata întru faradelegi m-am zamislit si în pacate m-a nascut maica mea. Ca iata , TU Adevarul iubesti; MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca imi arati mie toate cele nearatate si cele ascunse ale întelepciunii Tale . MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca ma stropesti cu isop si ma curat , ca ma speli si mai vartos decat zapada ma albesc. MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca auzului meu ii dai bucurie si veselie; se bucura acum oasele mele cele smerite. MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca intorci fata Ta de la pacatele mele, si toate faradelegile mele le stergi. MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca Inima curata zidesti întru mine, si Duh drept înnoiesti întru cele dinauntru ale mele. MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca ma tii aproape de Fata Ta, si-mi umpli intreaga fiinta cu Duhul Tau cel Sfânt, la nivel sufletesc, spiritual, energetic, fizic, material, universal , cosmic, divin, la toate nivelurile si structurile a ceea ce SUNT. MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca imi dai mie bucuria mântuirii Tale, si cu Duh stapânitor ma întaresti. MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca ii invat pe cei fara de lege caile Tale, si cei necredinciosi la Tine se intorc. MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca ma izbavesti de varsarea de sânge, Dumnezeul mântuirii mele; MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca limba mea se bucura de dreptatea Ta. MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca deschizi buzele mele, si gura mea vesteste Lauda Ta. Ca, de-ai fi voit jertfa, Ti-as fi dat; MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca TU tii in palmele tale duhul meu umilit, inima mea smerita, sufletul, spiritul , trupul si toata fiinta mea, tot ceea ce sunt . MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca , întru bunavoirea Ta, faci bine tuturor sufletelor cu trup si fara de trup de pe pamant si le binecuvantezi acum si aici si de-acum si pururea si-n vecii vecilor , amin, spre binele lor suprem pe toate planurile , in deplina armonie cu Planul Divin ce le guverneaza fiintele , MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca ROMANIA este Gradina Maicii Domnului si poporul roman este binecuvantat de prezenta Sfintei Treimi (in duh si in trup) , in orice clipa , acum si aici, de-acum si pururea si-n vecii vecilor, amin, are sustinerea perfecta din partea Sfintei Treimi, a Cerului , a Tuturor Sfintilor, a tuturor Cetelor de Ingeri, a tuturor Fiintelor , a Batranilor, a tuturor Maestrilor spirituali din tot ce-i creat de Dumnezeu, a tuturor sufletelor cu trup si fara de trup din Creatia divina, MULTUMESC DOAMNE DUMNEZEULE ca toate popoarele lumii sunt binecuvantate de prezenta Sfintei Treimi (in duh si in trup) , in orice clipa , acum si aici, de-acum si pururea si-n vecii vecilor, amin. Amin! ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu