marți, 13 decembrie 2011

**** Viata este minunata daca intelegi cum sa o traiesti !!!!!!!! ****

Suferinta nu este o pedeapsa divina! Dumnezeu te iubeste! El iti da Lumina, Harurile si Darurile din Suflet ca sa poti Redevenii fiinta perfecta pe care El a creat-o. Dumnezeu ti-a dat si Ingerii pentru a avea ajutor si pe insasi Fiul sau Iisus Hristos. Dumnezeu te vegheaza si te asculta neincetat chiar daca duhul indoielii te face sa crezi ca nu este asa! Prin Dumnezeu Tatal Nostru, Iisus Hristos si Sfantul Duh avem sansa de a ne mantui sufletele prin echilibrul Cerului si al Pamantului si respectarea legilor divine.
De ce suferim atunci? Pentru ca prin intruparea pe Pamant avem menirea sa intreptam ceea ce am gresit. Pentru ca atunci cand am avut Totul am ranit Iubirea, Frumusetea, Bunatatea, Maternitatea, Prosperitatea si toate virtutile divine pe care Omul le-a primit in dar. Destinul ne aduce in fata oglinzile a ceea ce suntem, parintii, prietenii si toti oamenii ce intra in viata ta. Insa nu putem vedea adevarul din ele, pana nu renuntam la minciuna, orgoliu, invidie, judecata altora.
Am trecut prin valea mortii, tristetii si umilintei si am invatat sa fiu Om avand in continuu lectii pana cand am inceput sa le zambesc fiecareia in parte. Am zambit Mortii si am inteles ca totul se intampla cu un scop... Am zambit Tristetii si am imbratisat-o pana am izbucnit in plans si am promis ca o voi recunoaste intotdeuna ca fiind cea mai buna prietena. Datorita ei sufletul meu a ramas curat, datorita ei am inceput sa scriu si sa il caut in Tot pe Dumnezeu. Tristetea a sapat in mine pana a ajuns la Lumina. Am zambit Umilintei si i-am multumit caci datorita ei am invatat Respectul de Sine iar cand am inteles asta, am inteles ca pot avea Totul.
Viata este Minunata, chiar daca nu ai avut copilarie, nu ai primit iubire si crescut singur in lume, chiar daca viata ta a fost plina de cele mai grele incercari, intr-o buna zi iertand pe toti vei elibera durerea si vei putea sa iti deschizi inima cu adevarat.
Judecand pe aproapele tau, judeci pe insasi Dumnezeu. Fiecare are testele lui, incercarile lui si propriul destin. Fiecare are meritele recunoscute de Cer de acum si altadata. Cand vei putea sa privesti pe cel de langa tine ca pe Dumnezeu inseamna ca ai inteles insasi Viata.
Acum in preajma Craciunului, sa avem cu totii recunostinta pentru tot ceea ce avem si sa aducem binecuvantari divine. Un inger pamantean mi-a spus saptamana trecuta ca nemultumirea noastra ii face ca ingerii sa devina tristi caci ei s-au straduit ca dorintele tale sa fie posibile si pot pleca de la tine intr-o buna zi.
Eu, in fiecare zi ma bucur sa mai pun o mica stea pe Cer si caut sa-i aduc stralucire, asa cum ma pricep mai bine, caci numai intre stele care stralucesc Lumina mea are cu adevarat un sens.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu